Kızlar doğum sonrası sezaryen ya da normal doğum farketmeksizin korse kullanımı öneriliyor.araştırmalarıma göre en iyisi yamuna.yalnız bedenine ve modele karar veremiyorum.askılı mı later mi? Hamile kalmadan önce s beden olan 35. Haftada 10 kilo alan biri olarak s mi almalıyım yoksa bir beden büyük mü? bu korseler doğumdan sonra ortalama kaç günden sonra kullanılabilir? Latekse başlamadan önce kullanması rahat olan sarmal korse ile başlayan var mı e bebekte falan satılıyor sanırım fiyatı da yamunaya göre daha makul.Bir de yamuna alanlar ne renk tercih etti siyah mı ten mi?tecrübesi olanlar paylaşabilirse sevinirim