Bahar4516 26da açılma incelme yoktu çok şükür ama nst de sancım çıktı nidicard başlanmıştı istirahatle rahatladı, 29um bugünkü kontrolümde artık sıkıntı yok bırakabilirsin nidicard iyi gelmiş dedi. Umarım sen de normale dönersin, normal yaşantıma döndüm artık