Naz1988 Lamia65 Evet canım içiyorum hamileligimin basından beri içiyorum 26+4 olduk doguma kadar içicem
Caglakgl Lamia65 bnde 22 hafta da başladım ama 12 haftadan beri de elenatal 2 içiyordum şimdi ikisini birlikte içiyorum
snm_ Lamia65 doktorum bana da 12.hafta civarında yazmıştı ama hala başlayamadım. Bulantılarım yoğundu ilacı görünce daha bi tiksinti geliyo napıcam bilmiyorum 🙄