Merhabalar yakın zaman da Koç hastanesin de dogum yapan var mi acaba?
Yada yakın zaman da yapicak olan
1 hafta sonra için dogum günü aldim. Gerçi bu ikinci hamileliğim ilkinde de orada dogumum gerçekleşmişti ama şuan çok farkli bir dönemdeyiz. Virüs sürecin de nasil ilerliyor bilgisi olan paylaşabilir mi ?