Mlkesn benim böbrek agrım vardı arkadaşım dedi kum sancısı olabilir diye öyle olsa dayanamazdım dedim o hafta tahlillerimde cıktı meğer kum döküyormuşum ama muhtemelen çok yoğun bir şey değildi çünkü doktorum sadece bol bol su içeceksin dedi ilaç falan vermedi