Motorola çok güzel instagramda özge oktar kullanıyor onda görmüştüm bayıldım ama 1000 tl civarı bir fiyatı var. Bütçe ayırabilirseniz mutlaka ona bakın. Onun dışında xiaomi falan var sanırım 200 tlye falan Ama kullanmadım bilmiyorum. Ben motorola almak isterdim ama bize de biraz tuzlu kaçıyor 1000 lira😂