Benim de aynen senin gibi idrarimdan kan geliyordu .Cok su ictim gecmedi. Hemen doktora gittik idrar tahlili yaptı hatta radyolog idrar torbama baktı gösterdi tortu gibi enfeksiyonlari gosterdi. Bana 5 günlük herngun 1 kez atilan antibiyotik verdi. Ertesi gune gecti ama 5ngun boyunca kullandım. Benim 8 haftalikti o zaman. Korkma hemen doktora git ilac versin ilactan bir sey olmuyor hamilelere gore olandan veriyorlar zaten. Eger kullanmazsan bebege zararnverir enfeksiyonu yok etmen lazim bana doktorum demisti sen iyi olmazsan bebegin nasil iyi olsun diye. Ama korkma geçiyor ilaci almaktan da korkma al mutlaka