Ebru_d 8 dk içinde %50 ayrılma olması için aşırı yoğun kanamanız olması gerekmiyor mu? acaba daha önceden bir kısmı içerde mi birikti? iki saatte yoğun bir kanamayla tamamı erimişti plasentanın. konuyu tam anlamaya çalışıyorum, bir daha yaşarsak cahilliğimize gelmesin :(
siz şimdi tekrar mı hamilesiniz?