buseyeniyapan Merhaba ben Zeynep Kamil hastanesi gidiyorum şuan 34.haftamdayım 32.haftada rapor almam gerekiyormuş benim raporum başlamadı sgkdan param eksikmi yatıcak geriye dönük rapor alınabiliyormu bilgisi olan varsa yardim edebilirmi
Ruveyda_ buseyeniyapan calısabılı rapor almadıgınız için , çalışamaz raporu sisteme direk giriliyor diye biliyorum ben. Rapor almanız gerekıyordu. Yanı bu durumda 16 haftalık annelık izniniz başlamış oluyor
Esea Ben de aynı durumdayım bana da 32 den sonra devam edebilir raporu almalısın dediler ama ben okullar tatil diye almadım müdürüm de bişey demedi şimdi 37 de çalışmaz raporu alcam sanirsam
buseyeniyapan Meriwa aradım bu sizin için soru yaratabilir doktorunuzla görüşün dedi napıcağımı hiç bilmiyorum
Meriwa buseyeniyapan geçmişe dönük rapor veremiyolar diye biliyorum ben umarım işiniz gücünüz rast gider