Mervee09 Kızlar 21+5 günlük hamileyim ama son bikaç haftadır uyku sorunu yaşıyorum herhangi bir ağrım yok karnım rahatsz edicek kadar büyüyemedi ama bi türlü uykuya dalamıyorm çok uykum olmasına rağmen uyuyamıyorm dalsam bile 4 saat anca uyuyorum buda bütün gün baş ağrısı yorgnluk falan yapıyo benm gibi bu durumu yaşayan var mı aranızda ? Normalde de kafamı koyduğum an uyuyan biriydim hatta eşim dalga geçerdi şuan nerdeee☹️
Blackkcat Mervee09 25haftayım sabaha kadar tavanı seyrettim😬bu ara benimde uyku tutmuyor,gündüz uyurum diye umut ediyorum
Hasibedenizli Mervee09 arkadaşım bence uyku yapacak şeyler ye iç özleyeceksin 21. Haftaları 33. Haftadayım sıfır uyku sıfır enerji bende gündüz uyumadım hiç insan gece de mi uyumaz 10 dk dalıp uyanıyorum son haftalar nasıl geçer şu sıcaklarda hiç bir fikrim yok allahım yardımcımız olsunn 😔
Alydemir Mervee09 bende öyleyim şuan ve uykuya bayılırım ama uyuyamıyorum dua ediyorum artık uyku için
Bmerve Mervee09 bende 21+6 haftalığım bende aynı durumdayım sabaha kadar gözler açık niye uyumadığımı bilmiyorum uyursam gündüze doğru
Mervee09 Blackkcat benm gündüz de olmuyo malesef son haftalarda olsam ağrı faln olur uyuyamam hadi yine anlıcmda hiç bişey yokken uyuyamıyorm işte
LeylaEce Haftadayım sadece 3 saat uyudum yine uyandım şuan sanki hic uykum yok gibi gunduz de en fazla 1 saat uyuyabiliyorum sersem gibi oldum iyice
Mervee09 Hasibedenizli amin tabi sizinkisi daha da zor şu süreçte ama allahtan çok sıcaklara kalmadan doğum yapmış olcaksınız ben o sıcaklarda karnım burnmda iyice tavanı seyrederm artk😊
Sedanurcetin Haftadayım aynı şekilde çok uykum olucak ta uyuyucam anca en fazla 4 saat oda tuvalete de olsa kalkıyorum daha uyku yok vampir gibi hissediyorum kendimi🤦♀️
Gulsky 32 hafta bende geceleriiiii uyuyamıyorum, yorgun olsamda yokkkkk!!!!!! Uyku yok …. neden miş sebebi bilen var mi?. Çocuk uyuyor, koca uyuyor bende agrı sızı olmamasına rağmen cin gibi gözlerim :(
Mervee09 Gulsky bi doktoru dinlemiştim youtube da beden doğum sonrasına hazırlıyo kendini demsti ama son aylarda tamam da bana noluyosa daha cok erken bence
Nur2016 Mervee09 bende oyleydim ilk gebeligimde.Artik sinirden agliyordum. Benimki kizdi. Kizlarda oyle olur diye duymustum
Mervee09 Badembebe umarım geçicidir bide ben normalde çalısıyodm şu koronodan dolayı 2 aydır evdeyim vücutta tabi yorulmuyo sürekli evde hareketsiz olunca ondan da olabilir diye düsünüyorm