CigdemMeryem Selam kızlar 3.gebeliğim ve 3.sezaryenim normalde ayın 20sine gün aldık ama dün gece suyum geldi hemen hastaneye gittim sabah 9da sezaryene alınacağım sizlerden dua istiyorum sağ salim diğer evlatlarımın başına dönebilmek için….Plasenta yapışıklığım var biraz korkuyorum bu yüzden…
Blackkcat CigdemMeryem benimde 3.hamileliğim plasenta previadan dolayı sezeryan olacağım,Allah yardımcın olsun canım hayırlısıyla kucağına alırsın ve evlatlarınada kavuşursun inşallah🥰
Zeyno25-bykl Benimde 3.gebeligim ve sezaryenliyim seni çok iyi anlıyorum inşallah rabbim sağ saglim bebeginle beraber diğer çocuklarına kavuşmak nasip eder sakin ol ve korkma stres yapma bol Ayetel Kürsi oku faydası olacaktır 🙏
CigdemMeryem Hanımlar spinal sezaryen oldum bebeğimde bende iyiyim çok şükür,daha önce genel anestezi olmuştum spinal çok konforlu hiç korktuğum gibi değilmiş sizler de sağ salim bebeklerinize kavuşun inşallah 🌹