Ecrinbzkrt bende 32.de doktorun ofisinde oldu ve dr hemen hastaneye yolladı canım beni. Bunu onlar bile gözle anlayamıyor. Test yaptılar negatif çıktı suyum değilmiş ama sızıntıdan şüphelenmişlerdi. Bir de seninki daha sık oluyormuş. Hastaneye gidip kontrol ettirmekten başka yapacağın bişey yok. Hastaneden çıkarken ebeye idrar mı kaçırmışım yani dedim. Bu haftalarda bebek ağırlaşır olur böyle kaçırmalar ama evde onun idrar olduğuna karar veremezsin hemen gelip baktırman gerekiyor, aksi durumsa riskli çünkü :/ hiç sorma yani direkt git.