Nihalkrc202 16 17 haftalıkken2 doktora cıktım ikisi erkek dedi kendi doktorum yoktu mecbur birisine cıktım erkek dedi Baska cıktım oda erkek dedi Bugun kendi doktoruma cıktım kız gibi dedi kıza benzetti ama net bişey demedi detaylıya gir dedi suan 21+5
edakiraz Nihalkrc202 canım benimde 13. Hafta Dr %90 erkek dedi. Çıkıntı olduğunu söyledi oysa çıkıntı kızda da oluyormuş. Bizde 17. Hafta tekrar gidicez inşallah net bişey öğreniriz hayırlısı. Ama senin baya olmuş bence detaylı ultrason iste kesin çıkar
Tubilit Benimde farklı doktor 13.haftada %90 erkek dedi 18.haftada kendi doktorum %100 kız dedi yarın detaylı ultrasonum var farklı doktorda orada kesinleşir artık detaylı ultrasonu bekleyin bence :)