Merhaba Güzel anneler ve anne adayları hepimizin buradaki amacı bwbek hayalimizi gerçekleştirmek için bilgi alış verişi. Bende 5 aydır anne olmayı planlıyorum ve bu konuda bilgilerim yetersiz galiba sizinde bana yardımcı olucağınızı düşünüyorum. Ve şimdiden teşekkür ederim. Doktorum görüştükten sonra herhangi bir engel olmadığını ve kosa zaman da gebe kalabileceğimi söyle fakat hala bi gebelik yok bundan 1.buçuk sene öncesi doğum kontrol hapı kullanmaya başlamıştım bırakmak için dr kontrolune gittim ve muayene sonucu tam 12 tane yumurtam olduğunu ve 3 ay sonunda gebe kalabilirsin dedi fakat 3 ay geçti 4.5 derken şuan 5 ay içindeyim ilacın etkileri atılması içindi sanırım. Adetim tamamen düzene girdi ve hala gebe kalamıyorum. Ve bu ay test yapmak istiyorum hangisini kullanmam gerekiyor ve nasıl yapıcam.