Busra45 bence normal almışsınız herkesin hamileliği başkadır ben sizin gibi ilk beş ay ayda bir kilo aldım midem kazınıyordu hamileliğimin başlarında sabah açlıktan gözüm dönüyordu sonra ortada 5-6 kilo daha aldım iştahım iyiydi yine ama 27. Haftadan beri iştahım çok azaldı 2 haftadır kilo almıyorum 29 um şuanda resmen bebek beslensin diye ağzıma ceviz falan atıyorum 9 haftam kaldı işte bence 2 kilo daha ancak alırım 13 kiloyla falan tamamlarım diye düşünüyorum yani sonlarda benim iştahım azalıyor başlarda açık oluyor ikinci gebeliğim bu arada