gamze2234 Arkadaşlar merhaba, 2 gün sonra 30 haftam dolacak, karnımın özellikle üst bölgesinde ağrı hissi oluyor gerginlik yok krem ve yağ kullanıyorum sanki güneşte kalmışım gibi dokununca acıyor, varmı benzeri his yaşayan panik oldum biraz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️