6 günlük gecikme sonrası kan verdim idrar testinde çok silik bir çizgi görünmüştü beta HCG 15 çıktı doktor kesin birşey diyemem dedi Çarşamba günü gidicem tekrar malum 4 gün yasak var önümüzde bu süreçte umarım yükselir sonuç böyle birşey yaşayıp sorunsuz gebelik geçiren var mı acaba hamilemiyimdir sizce