Kızlar bişey sorcam, biz ikiliye gittiğimiz de bebişimiz yüzünü çok net gösterdi yandan pozu var, dudakları kocaman 🥰 valla hep dua ederdim sağlıklı olsun inşallah bide bal dudaklı olsun diye 😂 acaba değişir mi ben mi yanlış görüyorum? Bu arada bunu okuyup bebek sahibi olmak isteyen herkese Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin inşallahhhh 🙏🏻🙏🏻