Hanzadenur Cyhnyt23 Ben 33+2 canım iki gündür inanılmaz ağrım oluyor 😭 hatta sol belden vurup karnıma doğru sıcaktan iniyor ağrısı kitleniyorum resmen. Şuan da öyleyim sabaha hastaneye gideceğim bende . Çok geçmiş olsun💕
Cyhnyt23 Hanzadenur benimde aynısı oldu ama ilk defa bukadar şiddetli ağrı hissettim tekrarlarsa Bend e giderim hastaneye Çok geçmiş olsun sanada canım
Cyhnyt23 Davetsizmercimek bel agrım var benimde bebek buyudukce ağrı artıyormuş canım o normalmis bol bol dinlenecez mecbur