7 haftalik bebegimin kalbi durdugu icin kurtaj oldum TROMBOFIN PANELI testi yaptirdim vee sonucum
FAKTOR 5 ; 59.6 düsük
PROTEIN S ; 59.3 düşük
TROMBIN ZAMANI ; 17.2 yüksek
cıktı yanii pihtilasmam varmiş maalesef😥 yeniden gebelik dusunuyoruz oncesinde ilac kullanmam gerekmi yoksa hamile kalincami igne basliycam yardimci olurmusunuz bilgisi olanlar lutfen