Bende merak ediyorum bilenler aydınlatabilir mi? Benimde 38+1 şuan 2 gecedir belimin sol alt tarafında ağrı hissediyorum geçiyor sonra tekrar oluyor süre tutamıyorum çünkü çokta rahatsız edecek gibi değil bacağıma da vuruyor biraz gündüzleri ya olmuyor ya da hareketli olduğum için ben hissetmiyorum 🙄🙄