Kızlar herkese iyi geceler. Yarın sabah 8de hastaneye yatışım yapılacak. 38+0 da sezaryen ile oğluma kavuşacağım inşallah. Bu gece 12 yi geçince saat bana bir korku bastı. Allahım ya oğluma bir şey olursa ya bana bir şey olursa ya küvezde kalırsa diye düşünüp duruyorum. Kimin duası kabul olur belli olmaz çoğunuz bir melek annesisiniz ya da bir melek taşıyorsunuz. Benim için birer ayetelkürsü, bir Fatiha, bir Yasin, içinizden ne gelirse okur musunuz? Adım Damla. Oğlum da sağlıkla dünyaya gelirse Candaş Ali olacak adı. Dua edin bizim için 🙏