Bende 7.haftamda bacagımda açık yara vardı iltihap yayılıp iyice şişince vücuduma yayılma ihtimaline karsılık doktorumun izniyle agumentin kullanmıştım. kadın doğumcunuza mutlaka danısın. Cunku bana agumentin dısında antibiyotik içemeyeceğim söylenmişti