Mirayse1 minikcasper hergün mü içiriliyor yoksa sütten bebeğin ilk içtiği sey maden suyu mu oluyor. Yosa emdikten snra üstüne mi içiriliyor kafamda deli sorular 😄
minikcasper Mirayse1 hamilelik sürecinde içiyosun normalde de içilmesi öneriliyo en az 1 tane hamilelikte de öneriliyo ve krampları azalttığı söyleniyo 😄
prensesim35 minikcasper baş dönmelerim çok dedim o da gebelik ilerliyo şeker tansiyon düşüyor soda iç dengelensin dedi yani öyle büyük sorunum yok tansiyon ve şekerle ilgili
izmirlii-35 Belmaaa Bende duydum bunu hatta bende denemeyi düşünüyorum bir çay kaşığı direk asitli değil az bişey fincanın içine koyup çalkalayıp gazi gidince içiriliyor benim bildiğim
minikcasper Mirayse1 hamilelikte içilmesi bebekte gazı engelliyo diye duyduğumu yazdım. Bebeğe içirilmesini bilmiyorum burada yazanlar var.
Belmaaa Cheerfulmom doğduğunda ilk emzirme öncesi yapılıyor evet açın biraz bekletin. Yani sorumluluk almak istemiyorum ama ben bebeğime içirdiğim için söylüyorum
Minikmucizem3 Dudubicerr Bende içiyorum mide yanmasina iyi geliyor ama eşim yok bebeğe zararli diye icirmeme taraftarı 😁
minikcasper Pembe-mavi öyle içiyodum sonra tansiyonum düşmeye başladı bıraktım şimdi düzeldi ama zaten sevmediğim için sade sodayı limonlusu bile zor içiyodum bıraktım bende 💁🏻
Pembe-mavi minikcasper anladım o zaman şu karıştırıp için o da olur. Ben günde 1 limon yiyiyorum. Sürekli ekşi yiyiyorum tatlıyı kestim. Ekşiye aşık oldum resmen
minikcasper Pembe-mavi bende öyleyim ekşi çok yiyorum ama limon ve salatalık turşusu hariç ekşi herşey 😂