minikcasper sade soda yi hamile olmadan önce ağzına sürmeyen ben hamile olunca Sade soda dedince gözlerimden kalpler fışkırıyor🥰🤣🤣 Emin ol içtiğine asla pişman olmayacağın şey. Ağrılarına o kadar iyi geliyor ki. Seni de rahatlatıyor. Magnezyum ihtiyacını karşılıyor. Ben kızılayın magnezyum içereni alıp içiyorum. Kesinlikle iç günde bir kere canım. Emin ol çok rahatlayacaksın iyi gelecek. Limonlu konusunda bir fikrim yok sadece sade soda günde 1 kere için diyorlar. Onuda gece uyumadan içiyorum gece çok rahat ağrısız uyuyorum canım..