Akurt Kizlar dun nisanim gelmisti diye post acmistim. Bu gun naptiysam sancim gelmedi aksine hattinden fazla iyiyim. Yarin kontrolum var cumartesi galiba zorunlu sezeryan olcam. Normal dogumu tatmak istedim ama hakkimizda hayirlisi olsun :)
Hazaaalll Akurt nişanımdan 13 gün sonra suyum gelmişti 😊 hiç bilemiyorsun bu işleri hayırlısı elbette 😊