Merveaygun Sevgili anneler artık sıra bize geldi de geçiyor 🙄40 hafta olduk bu 4 gün içerisinde kendisi gelmek istemezse çarşamba yatış verilip suni sanci ile doğum başlatılacak 😁 Sizler ne durumdasınız 🤔🤔🤔
Busraozdemir07 Merveaygun bizde neredeyse 40 olacağız kaç haftalardır gözümüz yollarda ama geleceği yok Suni sanci istemedigim için sezeryanla doğum yapacağım sanirsamm😑
medine_altntss22 Merveaygun 40 +0 oldum ben ugün ve hiç Bi belirti olmaz mı yaa gelmiycek galiba ümidi kestim artık akışına bırakmak istiorum istemsizce oda olmuyo nie gelmiyo anlamıyorum 🙄🙈😁
ilknur1212 39+6 olduk hic bir gelişme yok yarin kontrolum var bakalim nolucak sanki 1 ay daha gidermisim gibi o derece iyiyiz 😊
Nehir66 Merveaygun ay inşallah canım 😊bi kaç gün içinde Doğum yaparız hikayelerimizi paylaşırız ya😊🙏🏻♥️
Meltemkeskin 39+0 olduk bizde sadece akıntım var. Bir de karnım aşağıda duruyor kızım sanki kucağımda oturuyor gibi. :)