Asyasaim iyi o zaman canım çok şükür. 😇
Bedii olabilir canım yani hic haftasını yakalayamadı kilo olarak o yuzden dediğini varsayıyordum ben. Çünkü uygulamalardan da kilo takibi yapıyorum hangi haftada kaç kilo olmalı gibisinden. Ve hep yazanlara göre zayıf kalıyordu kızım.