CnnAkyl Kesinlikle Kayra çok tatlı isimmiş oğlum olursa ileride bende düşünebilirim.. Çünkü kızım olacaaaak 😊🌸
Zuhal1 Ben bu ismi çok koymak isterdim canım Nasib değilmiş Yurtdışında yaşıyoruz koysam cocuguma Kayğa dicekler