Busrakabaca Ben 4 sene önce doğum yaptım. Geçen senede kürtaj olmuştum. İnşallah şimdide ikinci doğumumu yapıcam. Dr. Nazlı hanıma gidiyorum. Benimde bir çok yakınım orda doğum yaptı ve çok memnun kaldık. Hastanenin yenidoğam yoğun bakımıda var. Doktorumuda kesinlikle tavsiye ederim çok memnunum kendisinden.