Senemgltkn Asel12 yani şöyle söyleyim yasal değil aslında alınmaması gerekiyor ama talep eden hastaneler var
Yasemin00 Asel12 20 gün önce eltim dogum yaptı canım özelde almadılar ama sanırım hastanesiylede alakalı bu
Senemgltkn Asel12 İzmir’de kuzenim doğum yaptığında hastane 1200 lira talep etmişti 10 gün kalmıştı bebeği küvözde. Ne koparırsak kar diye düşünüyorlar herhalde
Hmsregmze Sağlık bakanlıgını arayıp bilgi alın talep eden hastanelere de bakanlıgı aramasını rica edin. Tam hatırlamıyorum ama 15-18 gün devlet karsılıyor diye biliyorum
bufemu Yenidoğan yoğun bakım özelde olsa ücretsiz diye biliyorum oğlum 5 gün yattı almadılar ama hastaneye göre değişiyor mu bilmiyorum