Merhaba arkadaşlar 22 haftalık ikizlerime hamileyim karnımın üstü sağ üst tarafı kaburga altında avuç içi kadar bölgede his kaybı ve şişlik var hani dişimizi çektirmeye gittiğimizde anestezi yaparlarya uyuşma his kaybı olurya dokunmaları hissedersin ama acı ve kaşıyınca hissedemezsin 4 gündür öyle ve arada pıt pıt atıyor o bölge başına böyle bisey gelen varmı neden olabilir internete baktım bulamadım bi sonuç haftaya randevum var doktora ama buraya sorayım dedim sizlere