Dlrdngl biliyor musunuz kış bebeğinin daha kolay bakımı olduğunu düşünüyorum 😊 bir kaç gündür havalar ççok sıcak ve bebeğimi biraz büyümesine rağmen nasıl giydireceğm konusunda elim ayağın birbirine dolandı 😊 kış için kesinlikle oda içi termometre çok büyük önem taşıyor ben önerilenin 1-2 derece fazlası olacak şekilde ayarladım çünkü önerilende ben çok üşüdüm. Ev 24 derece sabitti hep bir yarım kollu iç zıbın, bir uzun kollu zıbın altına da bir süre patikli alt ve bir çorap olacak şekilde kışı çıkardım😊 hiç sorun olmadı hasta da olmadık 😊 duştan sonra evin içini 26 yaptım çünkü ben her duşta bebe yağıyla masaj yaptım biraz fazla açık kalıyordu üşütmesinden korktum sonra tekrar eski ısıya 🥰🥰🥰 normal doğum yaptım 3 dikişim vardı hiç ağrısını çekmedim 13 günde attı dikişlerim