Canım o haftalarda benim de öyle oldu ama benim sadece ellerimin üstünde kaşıntı oluyordu doktoruma sordum cildiyeye yönlendirdi ama ben tedavimi kendim buldum 😂 biz hamileler her sabah yumurta tüketen biriyiz ben hergün günde 1 veya 2 mutlaka yerdim.. bir gün yemedim ellerimin üstünde ki kaşıntılar ciddi anlamda azaldı.. 2 gün yemedim 3 gün yemedim derken kaşıntı yok oldu şimdi hafta 1 veya 2 tane yemeğe çalışıyorum