Ferihakrc Ebrhn Canım benimde oğlum olacak ve adını ilbey koymaya karar verdik hem farkli ve duyulmamış vede anlamı çok güzel
Ebrhn Ferihakrc benim eşimde sonunda bey olsun diyodu bi ara. mesela seslenirken ilbey bey olsun diye ☺️☺️
Ferihakrc Ebrhn bizde bunu beğendik aslında değişik ve seslenişi çok yumuşak tanıdığımızın adıda gürbey bu isimde çok güzel bunuda düşünebilirsiniz