Kızlar nolur bana yardım edin 8 aylık evliyim. 19 yasimdayim mantarım var ne kullandiysam ne ilac ictiysem gecmedi gecmiyor. Cocuğumuzda korunmadiğimiz halde yok. Mantardan dolayi olmadigini dusunuyorum . Yasayan varmi bu durumu inanin cok aci veriyor ilişki sonrasi yarim saat yerde oturuyorm acı cekiyorum lütfen yardim siz neler yaptiniz gecti ?