Deletedmom337 canım tansiyon sıkıntın yoksa sen yinede yarın ölçtür tansiyonunu eczanede falan, tansiyon durumu yoksa gebelik zehirlenmesi değildir muhtemelen. Sağlıkçıyım 31 haftalık gebeyim bende bendede gebelik zehirlenmesi riski var tansiyonum çok yüksek 14 15 i görüyorum sürekli ama protein yok idrarımda daha, en önemli şey tansiyon bu durumdaki şişlik normal ödem olabilir bugun yormuşsundur kendini yada ayakta cok kalmıssındır