-Busra-- Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim . Akşam 5 ten beri bebeğim hiç hareket etmiyor . Şekerli şeyler yedim dürttum denedim ancak hala hareketsiz. Sizce normal mi ?
Meriwa -Busra-- ben soluma yatınca bide uyku moduna geçince dürtüyo beni garezi bana çözdüm yani dene bakalım sende
sirdaass -Busra-- bende 27 haftalık gebeyim canım 😍 ara ara durduğu zamanlar oluyo pozisyonlarıyla alakalı olabiliyo bide şu dönemde uyku durumlarını düzene koymaya başladılar uyuyodur belki de😌😌
Deletedmom411 Soluna yatıp, elini koy hafif bastır çek karnina çikolata ye su iç hareket etmesi gerekir
K16O26 Bende 27+5 im dun cok hareketliydi bugun cok sakin arada ufak durtup birakti okudugum kadaryla bu haftalarda oluyomus
-Busra-- Hareket etti kızlar 🙏çok teşekkür ederim. Demekki bugün modunda değildi. Az önce hareket etti.