Smyydmr1 Hafta hamileliğimdeyim kahverengi az az lekeler geliyor. Benim gibi sorun yaşayan var mı acaba?
bufemu Yerleşme kanaması başıma gelmedi ama adet Tarihiniz gelmeden 1 2 damla oluyor diye duymuştum bende de kahverengi leke geliyor 7 haftalığım düşük tehlikem varmış hiç yerleşme falan demedi Dr lar ilaç verdiler progestan onu kullanıyorum