Deletedmom399 bende aynı durumdayim,18.haftamdayim gülengül de takipliyim ama park hayatta 475₺ dediler çok pahalı geldi. Devletten randevu aldım bende senjn gibi. Ama sadece yazılı rapor veriliyormuş devlette gülengül hanım sonuca bakarım dedi ama emin olamadım, akü de cekiyorlarmis 80₺ sanırım bayram geçsin oraya bakiyim diyordum