Merhaba kızlar, bugun adetimin 20 günü dün öglen 1 de ovitrelle yaptık yumurta 19.8mm di bugun gece 1 de 36 saati doluyor 36 saatten sonra hemen ilişki olmalımı ayrıca ovulasyon testi yaptım sonucu iki cizgi cıktı sizce catlamısmıdır bu ay gebelik olurmu 1 yıldır korunmuyoruz cocugumuz olmuyor