Senizberkan18 8 haftalıkken daha çok küçük benim 12.haftaya kadar da karnım hic yoktu kaşıntı bazı gebeliklerde oluyor bende şişlik vardı ve sürekli gaz problemi.bence doktorunuza danışın dayanamayacak kadar kaşınıyor ise kesinlikle ilaç kullanmayın doktora danışmadan