Emineyldrm 16 +4 haftalik hamileyim yarim karpuz gibide gobegim var ama asagida sizce normalmis ne zaman yukari cikiyor bebek ?
Deletedmom05 Büyüdükçe çıkıyor belirginleşmeye başlayınca canım. O hafta benim yarım karpuz kadar bile yoktu bi anda oldu çıktı😁 ha bu araada örnek vermişsin karpuz 🍉 diye ama , şimdi sana dalarlar 😁 yok canı ceken hamisler olabilir isim vermee diye😅😅😁