Öncelikle hayırlı olsun 🙏🏻 Yeni gebeliklerde gelen akıntılar kırmızıya çok yakın renk olmazsa korkulacak bir şey yoktur son adet kanamasından gelen akıntı derler ama siz yinede gidin doktora tabiki. Oruç meselesine gelirken hamileliğin ilk 3 ayı ve son 3ayında zaten oruç tutmayın diyor doktorlar hele ilk 3 ay çok önemli olduğu için ekstra özen gerekiyor diye biliyorum. Siz tabiki doktorunuza danışın yinede, tekrar hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💕