Merhaba kizlar. 27 haftalık hamileyim. Bugun biraz rahatsiz olduğum icin acile gittim. Idrar tahlilimde doktor birazcik lökositin yuksek olduğunu söyledi. Daha yeniymiş. Ve kadin doguma gidip idrar kültürü yaptirmami istedi. Kötü birsey mi anlamadım. Bebege zarar verir mi acaba. Birde hep 10 veya 9 larda olan tansiyonum. Bugun 12/6 cıktı. Çok şaşırdım. Asla tuz yemiyorum ve yemeklerim de tuzsuz. Anlamadim bende. Bilgisi olan var mi acaba