Zeyoo Milena benim esim kola delisi. Su an kestim ama insanin cani cekio yaa o yuzden yemeklerde esiminkinden bi kac firt cekiyorum 🙈 yetiyo simdilik
[silindi] Milena bende arada içiyorum 😅 bebeğe bi zararı olmadığını söylüyor doktorlar fazla şekerli olduğu için bize zararı var☺
deletedmom351 Bana doktorum kendini o kadar kasma kahve yada kolayı mesafeli olarak içebilirsin abartmadan yani maksat canının isteği gitsin diye
Deletedmom05 Canım bende normalde sevmezdim. Hamilelikte ciğerim yaniiiyüu😁😁 ara ara içiyorum ama esimin hic gönlü olmuyor. Gece oraya buraya dönüyorsun hiç rahat yatamıyorsun diyor. Cidden çok gaz yapıor bende