Idrar testinde pozitif cıktı acaba yanlismi test dedim. Kan testi yaptırdım 76 cıktı değer acaba iki katı artış olacak mı dedim düzenli artış oldu acaba dış gebelik mı dedim 5+1de keseyi gördük acaba bebek var mi kalbi sıcaklı dedim 6+4de bebeği ve kalp atışını duydum çok şükür yani arkadaşlar kalp atışını duyana kadar hep gergin stresli geçti sevinemedim hic daha yeni anladım hamile oldugumy:) darısı size