Dilaa Benimde sağlık ocağında 13/9 çıktı 14 e yakındı büyüğü.Otomatik ölçerdi.Doktor sabah akşam ölçüp not al,14 üzerine ilaç başlıyoruz dedi.Akabinde eczanede ölçtürdüm 12/8 çıktı o da eski manuel sistem pompalı olan yani hata payı sıfır olan.Ölçtüğünüz aleti göz önünde bulundurun,zaten bahsettiğiniz rakam gayet normal yüksek değil,tabi öncesinde düşük tansiyonlu değilseniz.