Kubrcnyt Kronik hepatit B ‘liyim Doğumdan sonra bebeğimin aşılanacağını biliyorum ama hamileliğin son trimesterinde hastalığın alevlendiğini ve tedavi uygulanması gerektiğini söyledi doktorum . Bunları yaşayan var mı ? 😞