Didembyl Estağfurullah, 1 hafta kuvezde kaldı sebebi de emme refleksi yoktu o yüzden hiç bir problem olmadı onun dışında 2320 gr olarak doğdu Allaha Şükür hiç bir sıkıntı olmadı zaten 1. Ay kontollerinden önce Dr u vaktinde doğan akranlarini yakalamaya başladı demişti gerçekten de 1.ayında tamamen yakaladı kilo ve boy olarak ❤ suan 3.5 yaşında